pátek 4. září 2015

BEPA

Můj článek z dovolené má 2 části. Mám tady pro vás článek o restauraci která mě opravdu zaujala a chtěla bych se s vámi o ni podělit. Restaurace se nachazí v centru Splitu a v okolí jsou samé krásné staré budovy.

Restaurace mi přišla trošku hipsterská,ale to mi vůbec nevadilo,protože se mi v ní příjemně sedělo. Jídlo vám nosili v plechovém nádobí což se mi strašně líbílo. Připadala jsem si jako někde na chatě před několika lety. My jsme si tam zašli na snídani a já jsem zvolila snídani sladkou a dala jsem si limonádu a croissant s domací marmeládou. Croissant byl ještě teplý když mi ho donesli (což je vždycky plus) a o jeho chuti ani nemluvím lepší máslový croissant jsem snad ještě neměla. 






(Narodni trg 1, 21000, Split, Chorvatsko)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře