čtvrtek 23. července 2015

ANOTHER DAY IN PRAGUE


Přeju všem krásné tropické dopoledne. Včera večer jsem se vrátila z Prahy a chtěla jsem se s Vámi podělit o pár fotek. V Praze jsem byla na noc tak jsem si ji mohla užít trošku víc. Sice to byla taková tropická Praha,ale dalo se to přežít :D 

Přijela jsem asi kolem 3 hodiny a naše první zastávka byla na šlapadlech po vltavě. Byla to krásná hodinová  projížďka a od té vody šel docela i chládek. A byla to aspon trocha pohybu :D 
(bílé boty mi nikdy nevydrží dlouho čisté)

Naše další zastávka byla na břehu Náplavky kde dělají domácí limonády. Já jsem zvolila klasickou citronádu a moje kámoška měla okurkovou. Tu jsem samozřejmě ochutnala a byla výborná. Myslím že tyhle nepřeslazené limonády jsou to nejlepší na osvěžení.

Po menší procházce jsme začínaly mít na něco chuť a našly jsme tuhle velmi příjemnou kavárnu, která se jmenovala Čekárna. Já jsem si dala mrkvový dort a opět citronádu. Lepší mrkvový dort jsem snad ještě nejedla opravdu doporučuju tuto kavárnu navštívit a pokud budete mít štěstí a bude tam tento dort tak si ho rozhodně dejte.
Vratislavova 30/8 
128 00 Praha 2

Na konci dne jsme navštívily Palladium a já rovnou zavítala do prodejny Lush kde jsem si pořídila tyto 2 skvostné kousky. 
Tato růžová bomba do koupele se nazývá Creamy Candy Bath. Je v ní vanilka, mandlový olej a kakaové máslo a má celkově zjemnit pokožku. Což mi přijde na léto skvělá volba. 

 Tahle mi byla doporučená personálem a jsem ráda,že mi ukázali právě tuhle,protože voní neskutečně krásně. Jmenuje se Yuzu and cocoa bubbleroon. Obsahuje kakaovou pěnu se špetkou grepfruitu. Ta vůně je prostě neskutečná a už se těším až ji použiji.A navíc mi připomíná makronku které já miluju:D 

Další den jsme se chtěla jít podívat do tohle obchodu s gumovými bonbony. Byla jsem tam uplně v ráji a hned jsem si musela nějaké vybrat. Nachází se to hned vedle zmrzliny Angelato kousek od Václavského náměstí. 

A pak už nám zbývala jen asi hodina a půl tak jsme si před odjezdem zašly na oběd do Opapa bistro, které patří mezi mé nejoblíbenější restaurace v Praze. Dala jsem si vegetariánský sandwich  a opět limonádu ale tentokrát zázvorovou, která měla opravdu sílu ještě půl hodiny po dopití mě pálilo v krku.
Revoluční 7
110 00 Praha 1

Kam chodíte rádi v Praze vy ? :) 

6 komentářů:

  1. do Čekárny určitě zajdu, díky za tip :) moc hezké fotky, Prahu úplně miluju :)
    já nejradši chodím do Bílé Labutě do restaurace, Starbucks, Costa Coffee
    a nebo taky do Louvre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky Praha je boží :) tak v Labuti ani Louvre jsem ještě nebyla tak děkuji za tipy :)

      Vymazat
  2. Jééé, Lush miluju .. tam bych dokázala trávit celé hodiny :-D Jinak když jsem v Praze, tak si zajdu do Ovocného světozoru na zmrzku nebo zákusek :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky a hlavně bych se nejradši do všeho zakousla :DD

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře