pondělí 27. dubna 2015

H&M E-SHOP

Krásné odpoledne dneska bohužel není tak moc slunečné,ale teplé určitě:) Dneska tady pro vás mám článek o mém nákupu z H&M E-Shopu. Pro ty co neví tak H&M začalo snad od začátku dubna mít i nakupování přes net a do 19.4.2015 dopravu zdarma. V poslední den mi přišel email poslední den dopravy zadarmo tak jsem si řekla,že si objednám nějakou drobnost. Vyhrála to teda jedna voňavka. Doba dodání jim trvala 5 dní což není tak strašné. A co vy nakupovali jste přes H&M E-shop ? :) 

Nejvíce jsem asi byla zvědavá na to v jaké krabici to příjde jestli to bude nějaká spešl krabička,ale nebyla. Já jsem měla štěstí,že na tu mou si někdo odložil hrnek s kávou a zůstalo mi tam kolečko :D (z toho ale nemůžu vinit H&M může to být i vina DPD)


Hned když jsem krabici otevřela tak se na mě vyvalila vůně mé voňavky a já jsem byla ráda,že jsem si vybrala dobře. Ovšem co mě pobavilo bylo velikost krabice :D Těch mých voňavek by se tam vlezlo ještě snad 5 :D Moc mi nedošlo proč ta krabice je tak velká a o faktuře ani nemluvím (2 A4)


Tady už je finálový výrobek jak je vidět tak je opravdu maličký a voní užasně a kupovidu i dlouho vydrží s tím jsem moc teda moc nepočítala takže jsem byla mile překvapena. Je možnost i vrácení zboží do 28 dnu. Takže za mě teda naprostá spokojenost,bohužel teď se bojím trošku jak velká doprava bude,ale snad to nebude nějaká šílená cena.




4 komentáře:

  1. na jejich eshop jsem koukala a moc nic mě zatím nezaujalo,
    radši si to vyzkouším přímo v obchodě :D
    tento body splash je úplně skvělý v létě! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo to já taky,ale tak někdy třeba není už ta velikost co bych chtěla a je třeba v Pražském obchodě tak je fajn,že teď si to můžu objednat i takhle :D

      Vymazat
  2. Jé, parfémky od HM vůbec neznám, budu muset mrknout na prodejně a očmuchat. :) Krabička versus výrobek ale opravdu k pobavení... :D

    OdpovědětVymazat
  3. u nás v Ostravě jsem je právě nikde neviděla tak jsem to riskla takhle a jsem spokojená :) to teda jo :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře