pondělí 2. března 2015

Mé jarní prázdniny #2015


Máme tady opět pondělí a škola zase začala.
Tento článek bude o mých Jarních prázdninách které probíhaly od 15-21.2.2015 tedy spíše v té době jsem byla na dovolené na Slovensku.Konkrétně to bylo ve Ždiaru který je kousek od Popradu.Myslím,že Poprad bude znát více lidí. Miluju lyžování takže jsem se na tuhle dovolenou opravdu těšila.
Počasí které tam ten týden bylo, bylo opravdu kouzelné a jsem strašně ráda,že nám vyšlo,protože je jasné,že lépe se lyžuje při sluníčku než při tom když sněží nebo dokonce i prší.

Přijeli jsme v neděli k večeru tak už jsme lyžovat nešli,ale hned v pondělí jsme si koupili 3 denní permici do jednoho super střediska kde je jak hodně barů tak i hodně druhů sjezdovek různých úrovní.Tento rok tam i přistavěli jednu novou a ta opravdu byla ! 
Po 3 dnech jsme jeli do většího střediska v Tatranské lomnici možná to tam někdo z vás bude znát.
Prvním rokem jsem se v tomto středisku odhodlala jít na černou sjezdovku,kterou když jsem se postavila a viděla ten sešup tak jsem měla docela dost nahnáno,ale nebylo to tak strašné jak jsem si myslela.Lyžuje se to z 2634 m.n.m a byl to pro mě opravdu zážitek vidět ten výhled.

Tuhle fotku jsem si prostě musela pořídit,protože ta modř která na obloze byla, byla neuvěřitelná místy vypadala jako úplně tmavě modrá až do černa.Fota nemá žádný filtr. 
Poslední den jsme jeli do Tatralandie ze které nemám žádnou fotku,protože na to prostě nebyl čas :D 

Tak se prozatím mějte 
Natálie


4 komentáře:

  1. Moc hezké fotky, vždycky závidím, když někdo takové fotky postuje, ale bohužel jsem nelyžař, takže to není nic pro mě :D -L

    OdpovědětVymazat
  2. Lyžování miluju, určitě to byly skvělý prázdniny! :) http://fashionsauna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře