středa 11. března 2015

Cornflakes s ovocem

Ahojte.Jsem tady trošku po delší době,ale bylo to čistě kvůli školy.Všichni toho po nás chtějí strašně hodně a hlavně co nejrychleji takže jsem měla méně času.Jelikož jsem si dneska vymezila hodinku pro blog tak tady můžu konečně přidat i nějaký článek.Dneska tady bude další snídaně.Tentokrát je hodná jednoduchá a hlavně když nemáte čas tak je ideální.
Co rádi obvykle snídáte vy ? 

CO BUDEME NA CORNFLAKES S OVOCEM POTŘEBOVAT ? 



• Cornflakes dle vašeho výběru (já jsem použila bezlepkové které mohu jen doporučit,mě osobně chutnají mnohem více než klasické kukuřičné)
• Mléko (můžete použít i například sojové jen já ho zrovna neměla doma) 
 • Jahody nebo jiné ovoce které vám chutná 
• Mandle 

POSTUP : 
opět není snad nic více jednoduchého než právě tento recept.Do misky si dám cornflakesy,ovoce a oříšky.

Nakonec toto všechno zaleju mlékem a můžeme se pustit do jídla :) 


2 komentáře:

  1. Cornflakes mám ráda, ale spíš jsem si teď oblíbila různé kaše .. jáhlovou, pohankovou nebo ovesnou. Příprava je sice delší, ale výsledek stojí za to :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to já taky,ale někdy prostě není čas tak toto je má druhá záchrana :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře