sobota 28. února 2015

Má dnešní snídaně • 28.2.2015


Přeju vám všem krásné dopoledne. 
Konečně tady máme víkend a já mám dost času na to abych,se věnovala blogu a dopřála si mojí nejoblíbenější snídani. Kterou je Ovesná kaše.Poměrně hodně lidí si dává na snídani tuto kaši a já patřím k nim. Kdybych mohla tak jí jím na snídani, na oběd i na večeři. Miluju na tom,že si tam můžu pokaždé přidat to na co mám zrovna chuť a nechutná to pořád stejně.Dnes ráno jsem si udělala ovesnou tvarohou kaši.A rozhodla jsem se s vámi o tento recept podělit.


CO BUDETE POTŘEBOVAT ? 

Tyto ingredience jsem použila já.Samozřejmě pokud nejste fanoušky sojového mléka můžete použít jakékoli jiné. Skořice a čokoláda tam je až na finální dozdobení kaše.To je ovšem pro každého individuální.Na fotku jsem akorát zapoměla přidat marmeládu tak vám tady dám aspoň odkaz.

JAK POSTUPOVAT DÁLE ? 

• Zapneme si sporák a do hrnce dáme vločky a zalejeme je mlékem.Promícháváme a počkáme dokud vločky nepohltí mléko a kaše nebude tak vodnatá. To zabere tak 3-5 min. 
 • Poté tam přidám tvaroh který rozdrolím na menší kousky aby se tvaroh lépe rozpustil.
(viz.fotka)

 • Potom všechno ještě společně vařím a nechávám to dojít do stádia dokud z kaše není opravdu kaše.(Já jí mám ráda docela dost mléčnou takže si z ní nedělám uplně hustou formu,ale nechávám si jí i trochu řidší.)
• Dalším krokem je už samotné servírování to je na každém opravdu individuální a je pouze na vaší fantazii.Já jsem použila čokoládu,skořici,oříšky a marmeládu. A takhle vypadala má finální verze.

K celé snídani jsem si ještě uvařila i čaj a dneska byla mým favoritem hruška a švestka s  kardamónem 


2 komentáře:

  1. To je super vychytávka s tím přidáním tvarohu do kaše .. to mě ještě nenapadlo. Vyzkouším. Už se těším na snídani :D

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se vždycky těším na snídani :D je to moje nejoblíbenější jídlo dne :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře